#AustraliathereIgo: cap.1: Ja soc a Brussel.les!

I no faria faltes d’ortografia si no fos pel teclat.
Fins aqui tot be, no tinc el mobil operatiu ni de conya. La gent que m’ha enviat missatges pel What’s App i pel Twitter i pel Facebook i pel Mail i m’heu deixat missatges a la bustia de veu… M’heu desbordat nens. Sou la polla.
Quan arribi a Abu Dhabi intentare penjar un altre post, a veure si el wifi es mes barat que no pas anar a un ciber com estic fent jo ara.
Per cert, l’aeroport de Brussel.les es immens!
See ya!

PS: Sento fer un post tan curt pero nomes em queden 5 min. de connexio… ARGGGH!

4 comentaris

Filed under Uncategorized

4 responses to “#AustraliathereIgo: cap.1: Ja soc a Brussel.les!

  1. Molt bon viatge i molta sort en aquesta nova etapa que comences!!
    Leti

  2. lnaZ

    Eiiis!!

    Fa 4 hores eres a Brusel·les… Ara ja deus haber abandonat Europa!!

    Molta sort, seguiré la teva odisea per capítols 🙂 Ptooooons!!!

  3. lnaZ

    Eiiis!!

    Fa 5 hores eres a Brusel·les… Ara ja deus haver abandonat Europa!!

    Molta sort, seguiré la teva odisea per capítols Ptooooons!!!

    Respon

  4. lnaZ

    Eiiis!!

    Fa 5 hores eres a Brusel·les… Ara ja deus haver abandonat Europa!!

    Molta sort, seguiré la teva odisea per capítols Ptooooons!!!

Deixa un comentari

