Un altre blog més supera les 3500 visites!

I ho celebro amb la foto que molts de vosaltes esteu esperant:

©Oriol CreusA part dels ulls de gos que faig, diuen que si beus aigua de la font de Canaletes, hi tornes. Aquesta és una llegenda molt recent, però en el fons crec que si amb el Barça s’ha acabat complint i últimament hi anem cada any, jo no seré menys.

Me’n vaig, però amb aquesta foto puc posar-vos com a testimonis que tornaré.

Gràcies per les més de 3.500 visites!

© de la imatge: Oriol Creus Melis (Merci!)

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Un altre blog més supera les 3500 visites!

  1. Guillem

    eeeep nanoo què puc dir-te que no t’hagi dit fins ara, sino tornes jo mateix aniré a brisbane a buscar-te de l’orella 😉 que aqui hi ha molta gent que esperarà el teu retorn.
    perdona la brevetat del comentari, estic preparant-me per un…examen…que tinc demà ‘^^ (em fotran de pals que donarà gust).
    que et vagi molt be la teva estada a Austràlia, profitosa com ho va ser la meva pels EUA i que et serveixi per madurar una mica més com a gran persona que ets

    Una abraçada company

Deixa un comentari

