Australia there I go!!!

A un salt de cangur!

Doncs sí senyor. Per tots els que m’heu estat seguint pel twitter, dimarts a les 15.30 finalment agafaré l’avió (un de tants) que em portarà a Austràlia per un any i mig. Això no està a un tir de pedra, sinó a un salt de cangur! 

Sent franc, estic una mica espantat. No cagat de por, com potser he dit alguna vegada de manera equívoca, només espantat. Si estigués cagat de por no tindria cap sentit aixecar-se pel matí i ara mateix estic escrvint aquest post des de la Facultat de Comunicació Blanquerna, a Barcelona. Estic espantat perque tot i que tinc família a Austràlia, no deixa de ser un lloc nou on no coneixaré pràcticament a ningú més i hauré de començar una nova vida des de pràcticament zero. Deixaré de tenir contacte amb la meva cultura i el meu territori i això, vulguis o no, suposa un cert trauma. Però també estic molt espantat també perque arribo allà el dia 17  (surto un dimarts, arribo un dijous i el dimecres me’l passo volant, literalment :S) i començo un nou màster el dia 21 i tinc por de no saber estar a l’alçada els primers dies més que res per la desorientació que no pas per les meves capacitats. Definitivament, això del “temps d’adaptació” a la meva nova situació només durarà un cap de setmana. Amb prou feines com per que NO se’m passi encara el jet-lag.

I és que, tot i que em faci molta il·lusió anar a Austràlia, clar que també em fa molta il·lusió començar un màster! Les Relacions Internacionals són un camp molt  a tenir en compte avui en dia i per endavant, ja que qualsevol decisió local que faci un govern d’un país de la quinta forca ens pot acabar afectant a nosaltres d’alguna manera i que puc apendre moltes coses d’aquest màster, no només “per fer les servir en un futur” en la meva vida professional, sinó també que aquests coneixaments els puc aplicar a la meva vida cotidiana o en altres projectes que pugui tirar endavant. Al cap i a la fí, jo sóc dels que crec que anar a la Universitat només amb la idea de fer servir els coneixaments que pots adquirir només pel bon funcionament de la pràctica professional és un error.

Però ara no és el moment per posar-se filosòfic. Austràlia m’espera i, amb màster o sense, no cal dir que només el fet d’anar-se’n a viure tan lluny ja és una aventura que espero amb ganes i també amb un cert temor, a la vegada. Espero estar a l’alçada de les circumstàncies i no enfonsar-me, que per desagradable que sigui, també hauria de contemplar aquesta possibilitat només per tornar a sortir a la línia de flotació quan passi.

Per aquells que em seguiu al twitter, estigueu atents al vostre TL. Tindreu encara més tweets amb el hashtag #australiathereIgo!

Anuncis

4 comentaris

Filed under Uncategorized

4 responses to “Australia there I go!!!

  1. Josep Olivé

    Simplemt volia dir, UUUUUUUUUUUUUUUUÉ el figa se las pira!!! , ja podem deixar de fer veure que tenim moltíssimes coses a fer…Ara en serio, uuuuuuuuuuué…. es broma, ara en serio, uuuuué…PROU, PORU I PROU!!

    • Josep Olivé

      N havia acabat el meu comentari. Et volia dir que realment et trobaré molt a faltar i que el temps que estiguis fora no ens deixis de banda per anar a fer surf i comentens el que fas i si ens pagues un bitllet d’avió per venir-te a veure. Desitjo que cap sumani ni res semblant passi prop teu, perque ja sabem que n’hi haurà i dir-te el contrari seria mentir.

      Una forta barçada figuerola, dos anys son pocs per deixar d’oblidar-te!!

  2. lnaZ

    No tinguis por a res!
    Estic segura de que t’anirá tot genial x allà!! Ets l’ “animal social” per excelència i segur que en dos dies ti sentiràs com un peix a l’aigua 🙂

    ptooons!!

  3. encara flipo amb l’Elvis… i el frankfurt amb beicon. home, que vols que et digui, en principi s’em fa extrany pensar en un any i mig sense veure’t. fisicament, és clar. però quan penso amb @ls australi@ns… ara si que els hi ve el sunami. sort que últimament estan preparats per tot. ;-D
    nen, que tinguis molta sort i que tot et vagi prou be com per no enyorar massa aquesta terra nostra.
    petons abraçades i… una mica de sana enveja.

Deixa un comentari

