JA TINC VISAT I BITLLET!!!

Aquest és un mail que li he enviat ara a la meva germana:

Ja està! Ja ho tinc tot! Que sonin les trompetes i tal!

Ara, un parell de coses:
1. Només tinc visat fins el dissabte 1 de setembre del 2012. Aleshores em poden fotre fora del país. És a dir, que no em quedo dos anys, sinó com a molt em puc quedar un any i set mesos.
2. Finalment no arribo a Brisbane el dia 10, com portavem temps dient… algú s’ha emportat el bitllet tirat de preu abans que jo pogués pillar el visat. Em pensava que a aquestes alçades ningú el voldria i mira… sempre hi ha alguna cosa. Vindré una setmana més tard de lo esperat. Arribo a les 9.05 del dijous 17 a Brisbane Airport (BNE) és a dir, el del costat de casa teva a la Terminal I. El número de vol és EY470 (Etihad Airways) des de Abu Dhabi/Singapur.
I la tercera (bola extra) veig que aquest mail m’ha quedat de puta mare per fer un copy paste i penjar-ho al meu bloc, així que si vols, passa per https://unaltreblogmes.wordpress.com quan vulguis i comenta!
Un petó enorme del teu germà que t’estima moltíssim.
M.

Així que ja sabeu. Al final no marxo aquest dimarts 8, sinó el que vé. Encara m’heu de patir una mica més 🙂

Anuncis

2 comentaris

Filed under Uncategorized

2 responses to “JA TINC VISAT I BITLLET!!!

  1. Marc Figuerola Delgado

    És de justícia dir que al final no podré ser un regal d’aniversari de ma germana :_( El 10 de febrer és el seu aniversari. És 11 anys més gran que jo, així que calculeu… hehe.

  2. Molt bé Marc,
    Estic al corrent i així la veritat és que el temps haurà millorat.
    Seguiré les teves piulades, per estar en contacte, a més només tinc 2 seguidors al Twitter sniff!!! Em veuràs com Arnauwika.

Deixa un comentari

