AQUEST POST ÉS PER DIR-VOS UNA COSA IMPORTANT.

No, encara no he acabat amb Consulta Sabadell. És més, ni tan sols es farà el dia 25 d’abril, sinó que ho hem posposat pel dia 30 de maig, en solitari. Amb dos collons i amb un cabreig bastant divertit per part de la Coordinadora Nacional, però amb la calma, que Sabadell és més gran del que ens pensavem.

Però això ara no toca. Vaig dir que si actualitzava el bloc era per a) celebrar que s’havia fet la Consulta (pèr això he començat el post cóm l’he començat) o b) per escriure sobre qualsevol altra cosa que no tingui a veure amb Consulta Sabadell.

I tinc més motius per actualitzar que per dir-vos qualsevol xuminada (em perdonareu) de Consulta Sabadell, cóm podeu imaginar.

El motiu pel qual actualitzo aquest bloc és per dir-vos que aquest desembre me’n vaig durant un any a Brisbane, Austràlia. A fer un màster de Relacions Internacionals.

El fet és que ara mateix ja porto temps que m’estic dient que no tinc curro, no tinc nòvia, no tinc pasta… en definitiva, no tinc res a perdre i tinc molt a guanyar. Així que, amb una mica d’ajuda per part de la meva família (ehem!) faré el que molta gent està fent ara mateix que és acotar el cap i formar-se una mica més per tal que, quan arribi el moment i es donguin les circumstàncies precises, sortir a la palestra i tornar a fer que el nostre país rutlli cóm cal.

Anuncis

3 comentaris

Filed under Uncategorized

3 responses to “AQUEST POST ÉS PER DIR-VOS UNA COSA IMPORTANT.

  1. Pati

    Te desig tota la sort

  2. Raül

    Vaja me n’alegro, un més que anirà boca avall. Sembla que la família Figuerola comença a aficionar-se seriosament a Austràlia 🙂

  3. Retroenllaç: 2010 in review | Un altre blog més

Deixa un comentari

