Repàs general dels últims dies i agenda pels que venen…

Fa temps que no actualitzo el bloc i això que m’han passat unes quantes coses, a veure si me’n recordo de totes:

1) No se si us enrecordeu que abans de les vacances de Setmana Santa una part de la comunitat universitària (estudiants sobretot, però també professors i PAS, encara que aquests no sortíen tant als mitjans) la estaven liant parda protestant contra el mal anomenat “Pla Bolonya”.Tomàs Sayés essent traslladat a l'ambulància que el portava a l'hospital I que hi havia un pobre diable de la UAB que estava fent vaga de fam en defensa de la Universitat pública, Tomàs Sayés, que no va aguantar indefinidament, cóm es pretenía en un moment, sinó que va durar un mes, fins el dia 25 de març (que un mes sense menjar tampoc és “moc de pav”.
Intenteu-ho vosaltres, si us atreviu perque a mi no em dona la gana). Doncs la primera cosa que us vull dir està relacionat amb això. Poc després que s’emportessin al pobre nano a l’hospital i la posterior lectura d’un manifest i tota la pesca, un grup d’estudiants va voler entrar al Rectorat de la UAB, on la van tornar a liar parda rebentant la porta d’entrada.

Casualment, era l’únic fotògraf amb ànim de lucre per allà, així que vaig aprofitar i vaig fer la meva primera venda a diversos diaris: El Periódico, Avui, El País, 20 Minutos i La Vanguardia.es. dsc_0634Una venda magnífica. Wow! Llàstima, però, que les tarífes en aquest país siguin realment minses. Per haver publicat en els cinc diaris més importants de Barcelona (i quan dic Barcelona vull dir Ciutat, Àrea Metropolitana i Província, per no dir de tot Catalunya perque les edicions no són les mateixes) he guanyat uns 250 euros.

Més tard em vaig trobar amb diversos professors de la Facultat que em van dir que podria haver espremut més la taronja, és a dir, podría haver demanat més pasta per les fotos. Però que al capdevall, no està malament per un free-lance novell. I jo orgullós, què voleu que us digui? No sempre es ven una exclusiva d’aquesta manera!

2) I parlant d’aconseguir diners mitjançant la suor del front, he aconseguit curro en una subcontrata del CCCB, Ciut’art. És una cosa temporal cóm a monitor de sala però de moment va bé per sortir del pas. Tot i que això de currar els diumenges alterns tot el dia… ffffffffff…

3) Aquest divendres 24 a les 22h a la Sidecar, toquen una colla de descerebrats, però bona gent al cap i a la fí, després d’un grup de lisboetes que es diuen The Poppers. Aquests col·legues són el Marc Grau, el Lluís Vidal, l’Edu Montoya i el Gerard Cuní. Es fan dir La banda del Chavo del ocho Los Rotos i sonen més o menys així:

Aquest és el seu primer videoclip “En el nombre de Alfred”, encara que segur que no serà l’últim. Quan menys us ho espereu, estareu cridant en la solitud del vostre cotxe amb la ràdio a tota metxa “Uoooooooh! Muñeca rusa de amoooooooor!!!” Així que “al loro”.

Si us plau, feu el favor d’anar-hi, si nó el Lluís Vidal plorarà tota la nit. Jo hi aniré. Obligat, però hi aniré. xD

i 4) Per acabar amb l’agenda, aquest diumenge es casa la meva “cunyada”, la germana de la meva nòvia (que més d’un familiar ja ens veu casats en un parell de setmanes… pateixo pel llançament del ram de la núvia! Glups!) Enhorabona Mercé i Germán! Us desitjo molta sort i que quan arribeu a vells us pogueu contar les arruges entre vosaltres!

Podría publicar la foto de la parella i demanar que tothom que els veiés els feliciti i tal, però no tinc fotos on surtin junts i ho trobo una mica xorres…

Anuncis

Deixa un comentari

Filed under Uncategorized

Deixa un comentari

